کاور هایلایت اینستاگرام چیست؟ چگونه برای صفحه خود کاور شخصی ایجاد کنیم
نوشته شده توسط : بهاره مقاسیان

وقتی اینستاگرام ویژگی استوری را به پلتفرم خود اضافه کرد، با استقبال عالی کاربران مواجه شد و همین امر سبب شد که اینستاگرام روی قابلیت‌های استوری بیشتر مانور دهد. در حال حاضر کاربر می‌تواند چنانچه مایل است استوری خود را ذخیره داشته باشد، آن را هایلایت کند تا دیگر بعد از اتمام 24 ساعت، استوری پاک نشود. ویژگی هایلایت اینستاگرام یک قابلیت بسیار کاربردی برای کاربران عادی و یا حتی برندها و اکانت‌های تجاری است. درواقع امروزه این ویژگی به قدری جذاب است که برخی از شرکت‌ها و اکانت‌های تجاری بیشتر با آیکون‌ها و کاورهای هایلایت اینستاگرام خود، شهرت یافته‌اند.
اگر شما هم یکی از کاربران اینستاگرام هستید و دوست دارید که برای اکانت خود کاور هایلایت اینستاگرام بسازید، در ادامه این مقاله با معرفی بهترین برنامه های کاور هایلایت اینستاگرام  با ما همراه باشید.

کاور هایلایت اینستاگرام چیست؟

کاور هایلایت اینستاگرام، عکس و تصویری است که به جذاب شدن هایلایت و جلب نظر بیننده کمک می‌کند. این تصاویر معمولا ساده هستند، اما به هایلایت‌ها نظم خوبی می‌دهند. به عنوان مثال اگر پیشتر استوری‌هایی در زمینه موسیقی و یا قهوه گذاشته‌اید، می‌توانید آنها را در هایلایت اینستاگرام جدا کرده و استفاده از یک آیکون ساده قهوه یا نت موسیقی می‌تواند به جذاب‌تر شدن بیشتر این هایلایت‌ها کمک کند.

در حال حاضر اکانت‌ها و پروفایل‌های حرفه‌ای در اینستاگرام از کاور برای هایلایت‌های خود استفاده می‌کنند. این ویژگی سبب می‌شود که پروفایل آنها از نظر بصری جذاب‌تر شود. اما نگران نباشید اگر دوست دارید که شما هم یک پروفایل حرفه‌ای داشته باشید می‌توانید خودتان کاور هایلایت اینستاگرام بسازید. از این رو در ادامه ما بهترین برنامه های کاور هایلایت اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد.


بهترین برنامه های کاور هایلایت اینستاگرام

باید گفت امروزه اپلیکیشن‌های متنوعی وجود دارد که کاربر می‌تواند با استفاده از آنها برای هایلایت اینستاگرام، کاور موردنظر خود را بسازد. در ادامه به چند اپلیکیشن و وبسایتی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، اشاره خواهیم کرد. 


اپلیکیشن Canva

اپلیکیشن های شخصی سازی هایلایت اینستاگرام

یکی از بهترین برنامه های کاور هایلایت اینستاگرام برنامه کانوا نام دارد. برای ساخت لوگو و کاور هایلایت اینستاگرام اپلیکیشن‌های متنوعی وجود دارد، اما یکی از قدرتمندترین و بهترین آنها برنامه Canva است. کار کردن با Canva بسیار ساده و در عین حال بسیار جذاب است. شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن طرح‌های بسیار زیبا و خیره‌کننده‌ای بسازید، بدون آنکه به دانش طراحی بالایی نیاز داشته باشید. نرم افزار Canva یک برنامه طراحی گرافیکی رایگان است که می‌توانید از آن به صورت آنلاین و یا در قالب اپلیکیشن موبایل استفاده کنید. خاطر نشان می‌شود که در Canva علاوه بر ساخت کاور هایلایت اینستاگرام، شما می‌توانید طراحی پوستر، لوگو، کارت دعوت، کارت ویزیت و همچنین پست‌های اینستاگرام و فیسبوک را نیز انجام دهید. این اپلیکیشن محبوب برای پلتفرم‌های اندروید، iOS و نسخه دسکتاپ از لینک‌های زیر قابل دانلود است.


اپلیکیشن Adobe Spark

اپلیکیشن ساخت کاور هایلایت اینستارگام

اپلیکیشن ادوبی اسپارک یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی در زمینه ساخت قالب هایلایت اینستاگرام است. شما می‌توانید در اپلیکیشن Adobe Spark از میان تمپلیت‌های بسیاری که موجود است، قالب موردنظر خود را انتخاب کرده و سپس آن را با تغییر دادن رنگ و یا اضافه کردن عکس و متن، سفارش‌سازی کنید. این برنامه رایگان بوده و به کاربر کمک می‌کند که تنها با چند کلیک برای هایلایت‌های اینستاگرام خود، کاور و قالب‌های زیبایی طراحی کند. با ادوبی اسپارک علاوه بر کاور هایلایت اینستاگرام، می‌توان ویدیوهای کوتاه را به زیبایی ادیت کرد و یا حتی صفحات وب طراحی کرد. این نرم‌افزار فوق‌العاده برای نسخه اندروید و iOS موجود است. این برنامه را می توان یکی از بهترین برنامه های کاور هایلایت اینستاگرام  نامید.

اپلیکیشن Highlight Cover for Instagram Story

کاور هایلایت اینستاگرام/Highlight-story-maker

اپلیکیشن Highlight Cover for Instagram Story مجموعه وسیعی از قالب‌ها و کاورهای هایلایت را در اختیار کاربران می‌گذارد و به همین دلیل از محبوبیت بالایی در میان کاربران اینستاگرام برخوردار است. در حقیقت این برنامه برخلاف دو اپلیکیشن قبلی تنها با هدف ساخت کاور هایلایت اینستاگرام طراحی و راه‌اندازی شده است و از این رو یکی از بهترین برنامه های کاور هایلایت اینستاگرام نامیده شده است.

در این اپلیکیشن بیش از 200 قالب آماده برای هایلایت استوری اینستاگرام وجود دارد و همچنین کاربر می‌تواند از میان 500 کاور، لوگو، استیکر و نشانه مخصوص هایلایت اینستاگرام، کاور مورد علاقه خود را انتخاب کند. این کاورها در سبک‌های مختلف نظیر کارتونی، آبرنگی، سیاه و سفید و… در دسترس کاربر قرار گرفته و در زیبا شدن پروفایل اینستاگرام او تاثیر بسزایی دارند.


اپلیکیشن Story Highlight Icons – Cover Maker App

شخصی سازی کاور هایلایت اینستگرام

اپلیکیشن Story Highlight Icons – Cover Maker App همان‌طور که از اسمش مشخص است با این هدف ساخته شده که فرایند ساخت کاور هایلایت اینستاگرام را برای کاربر آسان و ساده کند به همین دلیل است که می توان آن را یکی از بهترین برنامه های کاور هایلایت اینستاگرام  نامید. اگرچه برخلاف اپلیکیشن‌های قبلی در این برنامه خبری از کاورهای آماده نیست و کاربر می‌بایست شخصا کاور هایلایت را طراحی کند، اما با وجود پس‌زمینه‌ها و استیکرهای متنوع و همچنین استایل‌های مختلف تایپوگرافی، عملا پروسه ساخت کاور بسیار جذاب و ساده خواهد بود. تمام آیتم‌های موجود در این اپلیکیشن رایگان است و کاربر می‌تواند از تمامی امکانات آن مطابق با سلیقه خود استفاده کند. 

اپلیکیشن Over

ساخت کاور هایلایت اینستاگرام با اپلیکیشن کاور

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های ساخت کاور هایلایت اینستاگرام دخترونه به شما پیشنهاد می‌شود، برنامه Over است. در این برنامه مجموعه وسیعی از عکس‌ها در زمینه‌های مختلف وجود دارد که کاربر می‌تواند متناسب با محتوای خود، عکس موردنظر را انتخاب کند. حال کافی است استیکر و متن موردنظر خود را به عکس اضافه کنید تا کاور هایلایتتان آماده شود.

وبسایت پینترست

چگونه کاور هایلایت اینستاگرام درست کنیم

کاور هایلایت‌ها علاوه بر زیبایی پروفایل، به مخاطب کمک می‌کنند که بداند در این هایلایت با چه محتوایی روبه‌رو است و آن را به یکی از بهترین برنامه های کاور هایلایت اینستاگرام بدل کرده است است . در کنار اپلیکیشن‌های متعددی که در بالا معرفی شد، یکی از پلتفرم‌هایی که امروزه برای کاور هایلایت اینستاگرام خیلی مورد استفاده قرار می‌گیرد، وبسایت پینترست (Pinterest) است. در این وبسایت هزاران کاور هایلایت اینستاگرام وجود دارد که می‌توانید به آسانی از میان آنها، کاور موردنظر خود را پیدا کنید. کافی است در باکس جستجوی این سایت عبارت Instagram highlight cover را تایپ کنید تا مجموعه وسیعی از انواع کاور هایلایت‌ها در اختیارتان قرار بگیرد.

وبسایت Later

کاور اینستاگرام

وبسایت Later نیز مجموعه‌ای از کاور هایلایت اینستاگرام را به کاربر ارائه می‌کند که می‌توان این کاورها را روی دسکتاپ ذخیره کرد و سپس آیکون‌های PNG را به موبایل خود منتقل کرده و با یک اپلیکیشن مخصوص طراحی آنها را ویرایش کرد. البته اگر تمایل ندارید که شخصا روی عکس‌ها کار کرده و آنها را ادیت کنید، پیشنهاد می‌شود از مجموعه کاورهای آماده‌ای که در لینک دانلود برایتان ارسال می‌شود، استفاده کنید. برای این کار کافی است روی فولدر Covers کلیک کنید تا کاورهای هایلایت آماده در دسترستان قرار بگیرد.

در این مطلب ما به معرفی بهترین اپلیکیشن های ساخت کاور حرفه ای برای اینستاگرام پرداختیم. نظر شما درباره این اپلیکیشن ها چیست؟ قبلا از آن ها استفاده کرده اید؟ کدام یک را به همراهان این وبلاگ توصیه می کنید؟ نظر خود را با ما در قسمت نظرات در پایین همین صفحه درمیان بگذارید.




:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: